Startseite > Uncategorized > [2010] Hakan Demirci Ben De Unuttum

[2010] Hakan Demirci Ben De Unuttum


Albümdeki Eserler

  1. Bende Unuturum
    Söz & Müzik: Hakan Demirci
  2. Ay Tül
    Söz & Müzik: Hakan Demirci
  3. Nasıl Gidersin
    Söz & Müzik: Hakan Demirci
  4. İncilerin Dökülsün
    Söz & Müzik: Hakan Demirci
  5. Yaralı İzler
    Söz & Müzik: Hakan Demirci
  6. Dön Gel
    Söz & Müzik: Hakan Demirci

Albüm ile ilgili diğer bilgiler

Hakan DEMİRCİ’nin 10 yıllık profesyonel müzik yaşantısı sonucu oluşan güçlü alt yapısıyla dikkat çeken ilk albümü ve klibi “Ben de Unuturum”  dinleyicileriyle buluştu.

Türkiye’nin farklı tarzlardaki en iyi müzisyenlerinin enstrümanlarıyla ve doğudan batıya farklı müzik türleri, Hakan DEMİRCİ’nin güçlü sesi ile harmanlanması sonucu ortaya rengarenk, keyifli bir albüm ortaya çıktı.

Albümdeki parçaların söz ve besteleri kendisine ait ve tek soundlu bir albüm olmasından kaçınan Demirci slow şarkılarıyla hüzünlendirirken, hareketli parçalarıyla eğlendirecek.

Albümün yapımcılığını bir çok dev ismin ortaya çıkmasında emeği olan Şahin ÖZER üstlendi.

Altı parçadan oluşan albüm Suat Sakarya ve Ünal Aşkın’ın büyük bir titizlikle çalışmaları sonucu altı ayda ortaya çıktı.

Çıkış parçası ve albümün ismi olan “Ben de Unuturum” parçasının klibinin yönetmenliğini Hakan Türk yaptı.

BU ALBÜMÜ INDIRMEK ICIN BURAYA TIKLAYIN

Kategorien:Uncategorized
  1. Du hast noch keine Kommentare.
  1. No trackbacks yet.

Hinterlasse einen Kommentar